Ozobot Bit+ školní sada, 12 ks
Dostupnost:
Skladem
Objednací číslo
OZO-51201BIT
Jedná se o novou generaci Ozobotů s novými a vylepšenými funkcemi. Programovatelný mini robot Ozobot BIT+ dětem pomáhá s matematikou, logikou, programováním a s prvními krůčky do světa robotiky. To, že je Ozobot schválený jako pomůcka pro výuku informatiky, z něj rozhodně nedělá nezáživnou technickou záležitost. Právě naopak – Ozobot Bit+ je pro každou lumpárnu!
Získá si vás nejen svým legračním žvatláním. S Ozobotem objevíte svět robotiky a pomůžete dětem ještě lépe porozumět STEAM dovednostem a znalostem, které znamenají budoucnost. Na začátku Ozobot poslouží jako zábavný průvodce a později se stane rovným partnerem při skutečném programování.
Sada pro školy a zájmové kroužky je vybavená vším, co potřebují velké týmy. Učitelé a lektoři se mohou opřít o portál s knihovnou podrobných lekcí.
Získá si vás nejen svým legračním žvatláním. S Ozobotem objevíte svět robotiky a pomůžete dětem ještě lépe porozumět STEAM dovednostem a znalostem, které znamenají budoucnost. Na začátku Ozobot poslouží jako zábavný průvodce a později se stane rovným partnerem při skutečném programování.
Sada pro školy a zájmové kroužky je vybavená vším, co potřebují velké týmy. Učitelé a lektoři se mohou opřít o portál s knihovnou podrobných lekcí.
Dostupnost: Skladem (více než 5 kusů)





Se školní sadou mohou studenti K-12 kódovat Ozobot Bit+ dvěma způsoby:
1. online pomocí aplikace Ozobot Blockly
2. bez použití obrazovky pomocí značkovačů Color Code
Ozobot Blockly má pět úrovní dovedností pro začátečníky až po mistry v kódování. Barevné kódy učí základní CS dovednosti, kritické myšlení a ladění.
Ozobot Classroom je portál pro lekce STEAM, kde mají učitelé přístup ke 100 připraveným lekcím odpovídajícím standardům pro STEAM, CS a základní předměty.
STEAM výuková pomůcka pro moderní školy
Ozobot v sobě ukrývá obrovský potenciál jako pomůcka při výuce studentů základních až vysokých škol. Výborně se uplatní při výkladu matematiky, programování, robotiky i informatiky. A pro příklad nemusíme chodit vůbec daleko! Jak šikovně využívají Ozoboty při výuce informatiky přední české školy Gymnázium Jana Keplera a Unicorn College, se můžete přesvědčit na tomto videu.
3x větší kapacita baterie (než u produktu Ozobot Bit Entry Kit)
Dvojnásobná doba přehrávání (než u produktu Ozobot Bit Entry Kit)
Optické senzory* pro sledování řádků a barevné kódy
Vylepšené LED diody*
Kompatibilní s ArduinoTM
Nový vypínač pro maximalizaci životnosti baterie
Vybaveno bezdrátovým nabíjením
Aktualizace firmwaru s novými funkcemi (prostřednictvím připojení USB)
Možnost připojení Ozobot Blockly (prostřednictvím připojení USB)
Větší konstrukce; pevný polykarbonátový plášť
Dobíjecí baterie LiPo
*Programujte tyto a další funkce Bit+ pomocí Ozobot Blockly přes USB připojení pomocí prohlížečů Chrome na zařízeních Win, Mac, Linux a Chromebook.
12 robotů Ozobot Bit+
12 sad fixů s bavenými kódy
Nabíjecí stanice pro 12 ks Ozobot Bit+
Kartu s popisem vlastností
Kartu s vysvětlením kalibrace a barevných kódů
Kartu s úlohami "Zeptej se Ozobota" a "Tornado"
Kartu s úlohami "Bludiště" a "Smajlíci"
Kartu s úlohami "Pravopis" a "Had"
Kartu s úvodem do kódování Ozobota "Get started"
Kartu barevných samolepek
Kartu číselných samolepek
Kartu mini samolepek k dobarvení kódu
2 karty velkých samolepek k dobarvení
Firma Ozobot uvedla v roce 2012 prototyp malého neposedného robota, který ukázal obrovský potenciál tohoto oboru. Po dvou letech usilovného vývoje a ladění byl první Ozobot uvedený na trh a velmi rychle se stal jednou z nejoblíbenějších interaktivních hraček na světe. Od té doby uplynulo hodně času, ale Ozobot stále drží pomyslnou první příčku ve vzdělávání pomocí inteligentních hraček.
Mise Ozobotů spočívá v inspiraci mladých lidí k vývoji nových technologií, namísto jejich pasivního využívání. V současnosti celý koncept Ozobot dokonale naplňuje principy STEAM vzdělávání – propojení polytechnických oborů a kreativního přístupu s cílem rozvoje udržitelné budoucnosti.
1. online pomocí aplikace Ozobot Blockly
2. bez použití obrazovky pomocí značkovačů Color Code
Ozobot Blockly má pět úrovní dovedností pro začátečníky až po mistry v kódování. Barevné kódy učí základní CS dovednosti, kritické myšlení a ladění.
Ozobot Classroom je portál pro lekce STEAM, kde mají učitelé přístup ke 100 připraveným lekcím odpovídajícím standardům pro STEAM, CS a základní předměty.
STEAM výuková pomůcka pro moderní školy
Ozobot v sobě ukrývá obrovský potenciál jako pomůcka při výuce studentů základních až vysokých škol. Výborně se uplatní při výkladu matematiky, programování, robotiky i informatiky. A pro příklad nemusíme chodit vůbec daleko! Jak šikovně využívají Ozoboty při výuce informatiky přední české školy Gymnázium Jana Keplera a Unicorn College, se můžete přesvědčit na tomto videu.
Technické specifikace
*Programujte tyto a další funkce Bit+ pomocí Ozobot Blockly přes USB připojení pomocí prohlížečů Chrome na zařízeních Win, Mac, Linux a Chromebook.
Obsah balení

Firma Ozobot uvedla v roce 2012 prototyp malého neposedného robota, který ukázal obrovský potenciál tohoto oboru. Po dvou letech usilovného vývoje a ladění byl první Ozobot uvedený na trh a velmi rychle se stal jednou z nejoblíbenějších interaktivních hraček na světe. Od té doby uplynulo hodně času, ale Ozobot stále drží pomyslnou první příčku ve vzdělávání pomocí inteligentních hraček.
Mise Ozobotů spočívá v inspiraci mladých lidí k vývoji nových technologií, namísto jejich pasivního využívání. V současnosti celý koncept Ozobot dokonale naplňuje principy STEAM vzdělávání – propojení polytechnických oborů a kreativního přístupu s cílem rozvoje udržitelné budoucnosti.
Objednací číslo | OZO-51201BIT |
---|---|
Čárový kód | 1240000015119 |
Barva | bílá |
Výrobce | Ozobot |
Stránky výrobce | www.ozobot.com |
Následující produkty by Vás mohly zajímat!