iHealth BP3 - měřič krevního tlaku: Otázky a odpovědi

Jsme tu pro Vás
Základní použití
iHealth BP3 je plně automatický měřič krevního tlaku, který pomocí oscilometrické metody měří systolický / diastolický krevní tlak a tepovou frekvenci. Zařízení komunikuje s iOS zařízení. Dále lze s iOS zařízením naměřené hodnoty sledovat a sdílet.
Existují nějaká rizika při používání iHealth BP3 doma?
Žádná rizika spojená s používáním iHealth BP3 doma nejsou. Pokud je vám proces měření nepříjemný, kontaktujte svého lékaře ohledně aplikování manžety.
Jak přesný je iHealth BP3?
Z důvodu zjištení přesnosti, zařízení obdrželo certifikát ESH (Evropská společnost pro hypertenzi).
Výsledky měření iHealth zařízení byly srovnávány s profesinálním lékařským vybavením a poté zanalyzovány za účelem zajištění lékařské spolehlivost tohoto zařízení. iHealth BP3 získal také ES osvědčení zdravotní způsobilosti (Evropa), jakož i schválení od FDA (USA) a je zapsána na seznamu krevních tlakových zařízení monitorujících AFSSAPS (Agence Française de Sécurité Sanitaire des Produits de Santé) Přesnost: ± 3 mmHg arteriálního tlaku a ± 5% na puls.
Nastavení a instalace
Ano. V iHealth aplikaci lze vytvořit několik profilů, které můžete libovolně měnit před každým měřením.
Mohu použít více iOS zařízení?
Ano. IHealth BP3 můžete používat s kolika iOS zařízení chcete. Stačí mít na každém naistalovanou aplikaci iHealth.
Nákup a údržba
iHealth BP3 zvládne více než 1 000 měření na jedno nabití.
Jaká je životnost iHealth BP3?
Zařízení udrží svojí přesnost a bezpečnost minimálně pro 10 000 měření
Jaké velikosti manžety jsou dostupné?
Manžeta k iHealth BP3 je k dispozici ve třech různých velikostech, které odpovídají obvodu paže od 22 cm do 48 cm.
Jak čistit manžetu?
K čistění manžety použijte látku, lehce navlhčenou v lihu.
Kdo může iHealth BP3 používat?
iHealth BP3 je určen pro dospělé. Neměl by být používán u kojenců, malých dětí, těhotných nebo pre-eklamptických pacientů..
Řešení problémů
Zkontrolujte spojení mezi mobilním zařízením a iHealth BP3. Možná budete muset ukončit aplikaci, znovu připojit zařízení a spustit aplikaci.
Proč nejsou moje naměřená data k vidění na iHealth Cloud stránkách?
Přenos dat může trvat několik hodin. V případě nezobrazení dat ani po této časové prodlevě, kontaktujte iHealth Zákaznický servis.