Shifu Plugo Count – matematická hra k tabletu

Dostupnost: Skladem
Objednací číslo
PS-SHIFU-020
Plugo Count je interaktivní vzdělávací hra k tabletu využívající technologii rozšířené reality. Plugo v akci vtáhně děti okamžitě do zábavného děje a řešení logických úkolů, protože vše, co děti na magnetické podložce z dílků postaví, vytváří díky AR technologii zpětnou vazbu v barvitém příběhu na obrazovce tabletu.

A tak si děti ani neuvědomují, že se dobrovolně učí a procvičují matematiku. Celý systém her Plugo totiž vychází z konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a logikou využívá nápaditý a motivující přístup.

Doprovodná aplikace obsahuje velké množství zábavných her v úrovních uzpůsobených věku vašich dětí, a to v rozsahu přibližně od 5 do 11 let, takže spolehlivě zabaví sourozence i kamarády.

Součástí setu je podložka se slotem pro uchycení tabletu a magnetickou plochou určenou ke hře a hra Plugo Count obsahující 2 sady číslic se znaménky (+, -, /, x) a podstavcem.

Dostupnost: Skladem (1 - 5 kusů)

1 399,00 Kč 1 156,20 Kč
Icon Pro objednávky do SR zvolte v záhlaví měnu EUR
Icon Není-li zboží na skladě, je obvyklá doba dodání 1 – 2 týdny
Icon Budeme velice rádi za Vaše postřehy a podněty
Icon Obchodní podmínky pro autorizované resellery na vyžádání

Aktivní matematická hra k tabletu

Také si myslíte, že tablet v dětských rukách nic dobrého nepřináší? Plugo Count vás přesvědčí o opaku – tablet totiž promění na moderní výukovou hračku, která zabaví holky a kluky od 5 do 11 let a rodičům zařídí chvíli klidu.

Hra Plugo Count je srandovní i napínavá


PlayShifu - vítěz soutěže Smart Toy Award

Jak Plugo funguje?

Vše se odehrává na magnetické podložce, do níž uchytíte tablet (jde to i s krytem). Po spuštění aplikace děti ovládají hry na obrazovce prostřednictvím nasazování dílků na stojan. Počítají příklady podle zvolené obtížnosti a každá správná odpověď je posune dál v příběhu.

Interaktivní prostředí aplikace zahrnuje audiovizuální motivační prvky, které dětem plynule a efektivně pomáhají v řešení úkolů. Technologie rozšířené reality (AR – Augmented Reality), kromě neustálé zpětné vazby přináší ještě jednu velkou výhodu – při hře nepřekáží žádná tlačítka, baterie ani kabely a děti se můžou soustředit na prohlubování svých STEM dovedností.



Co má STEM společného s hračkami?

Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracovné zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a v používání nově nabytých vědomostí v každodenním životě.

Onvis

STEM hračky Shifu

  • přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
  • zlepší orientaci v moderních technologiích
  • a podporují děti v použití získaných znalostí v každodenním životě.

  • Chcete vědět, co bude dál? Použijte ruce!

    Ať už děti počítají příklady, aby pomohly kosmonautovi proletět celou sluneční soustavu, nebo hledají cestu pohádkovým lesem, vždy aktivně k řešení používají ruce.

    Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:
  • více se soustředit na úkol
  • snáze získat znalosti a dovednosti
  • a lépe si vše zapamatovat

  • Děti si s Plugo Count zdokonalí:
  • matematiku
  • kritické myšlení
  • řešení problémů
  • logické uvažování
  • samostatnost při zpracování úkolů



  • Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít

    aplikace Plugo CountPropracovaná doprovodná aplikace (v angličtině, k orientaci postačí základní znalost) obsahuje množství her k jednotlivým Plugo sadám pro různé věkové kategorie. K dispozici ke stažení pro iOS (od verze 9.0; kompatibilní s iPad 3. generace+, iPad Mini 2+, iPad Air všechny modely, iPad Pro všechny modely, vyjma iPad Pro 12", iPhone 6+) a Android (od verze 5.0; kompatibilní se zařízeními od 2015 a novějšími s 2 GB RAM a větší: tablety Samsung, Lenovo, smartphony Samsung, nepodporuje Kindle).

  • Stáhněte si aplikaci Plugo a postupujte podle pokynů na obrazovce
  • Přihlaste se a zadejte údaje, které hry uzpůsobí věku vašich dětí
  • Případně vytvořte účty pro vícero hráčů
  • Synchronizujte své Plugo sestavy
  • Rozložte magnetickou podložku a vložte do ní zařízení
  • A s výběrem hry už si poradí děti samy...

  • Shrnutí vlastností

  • Sada Plugo Count obsahuje 2 části:
    - magnetickou podložku k uchycení tabletu a stojanu
    - 2 sady číslic a znaménka se stojanem
  • Pro děti ve věku přibližně 5 až 11 let
  • Několik ocenění v oblasti výukových hraček (Mom´s Choice, Tillywig Brain Child a další)
  • AR interaktivní hra bez dotyku obrazovky
  • Kontinuální zpětná vazba
  • Propojuje zábavu a učení podle konceptu STEM
  • Aktivní hra k tabletu – "Hands On Experience"
  • Stačí vybalit a stáhnout doprovodnou aplikaci Plugo
  • Bez tlačítek, drátů a dalšího hardwaru
  • Kompaktní odolné díly stavebnice
  • Zábavné výukové hry v bezplatné aplikaci
  • Hry mají různá témata a velké množství úrovní a obtížností

  • Co najdete v balení

  • Magnetická podložka se slotem k uchycení tabletu
  • 1 stojan na čísla
  • 2 sady číslic 0 – 9
  • 4 znaménka (+,-, /, x)

  • Kompatibilita systému se zařízeními

    iOS:
  • iPad 3. generace a novější
  • iPad Mini 2 a novější
  • iPad Air – všechny modely
  • iPad Pro – všechny modely, kromě iPad Pro 12,9"
  • iPhone 6 a novější
  • Android 2015 a novější, min. 2GB RAM:
  • Tablety Samsung, Lenovo
  • Smartphony Samsung
  • Nepodporuje Kindle


  • logo Shifu

    Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic. Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií.
    Více informací
    Objednací číslo PS-SHIFU-020
    Čárový kód 619201270527
    Výrobce Shifu
    Stránky výrobce playshifu.com
    Následující produkty by Vás mohly zajímat!